Банка ДСК откри интерактивна зона за самообслужване и консултации в УНСС
01.10.2018 | 15:45
econ.bg
Банка ДСК откри интерактивна зона за самообслужване и консултации в УНСС
Модерната зона за самообслужване включва ATM устройство за вноски и теглене на суми в брой, извършване на справки, плащане на сметки, вноски по кредитни карти и стокови кредити в Банка ДСК, получаване на преводи MoneyGram и др.

Банка ДСК ЕАД, българското дъщерно дружество на Банка ОТП, откри нова интерактивна зона за самообслужване на студенти и академичен състав в Университета за национално и световно стопанство (УНСС). Специалното пространство, обособено в Юридическия факултет на университета, бе открито от председателя на Управителния съвет и главен изпълнителен директор на Банка ДСК, г-жа Виолина Маринова, както и от ректора на УНСС, проф. д. ик. н. Стати Статев, след официалното начало на новата академична учебна година.

Модерната зона за самообслужване включва ATM устройство за вноски и теглене на суми в брой, извършване на справки, плащане на сметки, вноски по кредитни карти и стокови кредити в Банка ДСК, получаване на преводи MoneyGram и др.;

Виртуална папка - Информационен дисплей с тъч екран за достъп до публична банкова информация в помощ на потребителите (общи условия, процедури, тарифа, уведомления, бланки на документи и други), както и информация за продукти и услуги на банката. За клиентите е осигурена възможност при интерес да си изпратят съответния материал по имейл; достъп до кредитен калкулатор със слайдери, на който потребителите сами могат да пробват различни варианти на търсеното от тях финансиране и директно да отправят запитване към банката;

В пространството има и екран за  дигитално маркетингово съдържание с информация за предлагани от банката продукти и услуги, съобразени с очакванията и нуждите на студентите и преподавателите в университета. 

В зоната за самообслужване са обособени и две консултантски работни места, изпълнени в концепцията на изградените високотехнологични офиси на банката в София и Варна – Икономически университет. Местата разполагат със съответното оборудване и са предназначени за служители на банката, които ще извършват консултации и продажби на място по време на организирани кампании и събития в университета.

„Иновациите и технологиите в различни аспекти на нашия живот вървят ръка за ръка с потенциала и възможностите на младите специалисти и сме много щастливи да открием своята нова модерна зона за самообслужване в едно от най-престижните бизнес учебни заведения, точно днес, на старта на новата учебна година. Паралелно със съществуващия филиал на банката в УНСС, може да кажем, че вече предлагаме всеобхватен, удобен и модерен достъп до всички банкови продукти и услуги в сегмента банкиране на дребно“, сподели г-жа Виолина Маринова, председател на Управителния съвет и главен изпълнителен директор на Банка ДСК, както и член  на Съвета на настоятелите в УНСС.

„Откриването на интерактивната зона за самообслужване в УНСС ще осигури бърз и удобен достъп на нашите студенти, преподаватели и служители до всички банкови услуги и продукти на Банка ДСК. Това е поредната модерна иновация в нашия университет“, допълни проф. Стати Статев, ректор на УНСС.

Банка ДСК има специално разработени младежки и студентски пакети. Те предоставят достъп до електронно и мобилно банкиране, комбинирана DSK ISIC дебитна и студентска идентификационна карта, младежка дебитна карта, виртуална карта, както и различни отстъпки при пазаруване в търговски обекти. Повече информация за тях може да бъде намерена ТУК.

MD5 CRACKER , SHA1 CRACKER , SHA256 CRACKER ,
Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти