"Алибаба" ще проучи възможността за съкращаване на разходите за олимпийските игри
30.01.2018 | 14:40
econ.bg
"Алибаба" ще проучи възможността за съкращаване на разходите за олимпийските игри
"Пьонгчанг ще бъде много важен урок за нашия екип, за да видим как работят нещата и какво липсва", каза пред "Ройтерс" ръководителят на маркетинг отдела в "Алибаба" Крис Тун

Технологичната компания "Алибаба холдинг груп" е готова да направи следващата стъпка в развитието си, за да помогне олимпийските игри да станат по-привлекателни, като в същото време съкрати разходите за домакините. Разработчикът на т.нар. облачни услуги (cloud services) и онлайн търговия ще проучи тази възможност по време на игрите в Пьонгчанг.

"Пьонгчанг ще бъде много важен урок за нашия екип, за да видим как работят нещата и какво липсва", каза пред "Ройтерс" ръководителят на маркетинг отдела в "Алибаба" Крис Тун.

Китайската компания, която има спонсорски договор с олимпийските игри до 2028 г., желае да подобри билетните услуги и медийното излъчване. Тя иска да сложи край на неефективната практика за изграждане на местни центрове за данни и IT услуги от нулата за всяка олимпиада.

По думите на Тун "Алибаба" ще изпрати между 200 и 300 служители от всички свои екипи по мениджмънта. Той добави, че иска "организаторите да видят как операциите могат да станат по-ефикасни, ефективни и сигурни".

В Пьонгчанг компанията ще тества технология за бъдещето като разпознаване на лица, насоки за пътуване, създаване на съдържание и по-добри начини за закупуване на олимпийски артикули. Желанието на "Алибаба" е домашните зимни игри в Пекин през 2022 г. "да доставят различно преживяване на потребителите".

 

Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти