Най-скъпите застрахователни брандове в света
07.03.2013 | 11:38
Най-скъпите застрахователни брандове в света
Марката е оценена на 15.031 млрд. долара през 2013 г

Най-скъпият застрахователен бранд в света е AXA. Марката е оценена на 15.031 млрд. долара през 2013 г., става ясно от рейтинга Global 500 2013 на консултантската компания Brand Finance, съобщава Insmarket.bg.

В рейтинга на 500-те най-скъпи марки влизат 27 застрахователни групи. 11 от застрахователите са подобрили своя имидж, а 16 са го загубили.

Брандът на френския застраховател заема 59 място в световната класация на топ марки, уточнява електронното издание allinsurance. Преди година AXA струваше 13,406 милиарда долара и бе класирана на 61 място в Brand Finance.

Брандът ING е класиран на второ място по стойност. За година малката е намалила оценката си от 13,256 милиарда долара на 12,787 милиарда долара,но въпреки това ING се изкачва от 137 място през 2012 г. на 73 място тази година.

В Global 500 2013 влизат по 2 френски, британски и холандски застрахователни групи, 7 американски, 4 китайски, по 3 германски и швейцарски застрахователя и по една компания от Испания, Япония, Канада и Италия.

Allianz практически "диша във врата" на ING. За година стойността на бранда Allianz се повиши от 10,951 милиарда долара до 12,657 милиарда долара, което позволи да компанията да се изкачи с две позиции от 77-мо на 75 място.

Повече за класацията прочетете в Insmarket.bg.

Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти