Най-скъпият бранд за 2017 година е Google
06.06.2017 | 13:20
econ.bg
Най-скъпият бранд за 2017 година е Google
И тази година тримата медалисти остават непроменени, но пък Amazon регистрира най-голям скок от тях - само за година марката на Безос е успяла да се изкачи от седмо до четвърто място

Google, Apple, Microsoft, Amazon и Facebook оформят заедно челната петица на най-скъпите брандове в света за 2017 година. Това посочва съвместният годишен доклад на британските компании WPP и "Кантар Миуорд Броун", озаглавен BrandZ Top Global 100.

И тази година тримата медалисти остават непроменени, но пък Amazon регистрира най-голям скок от тях - само за година марката на Безос е успяла да се изкачи от седмо до четвърто място, увеличавайки приходите си с близо 50млн. долара. Общата печалба на петте водещи компании пък съставлява 25% от общите доходите на всички останали 100 бранда, включени в класацията.

"В класацията доминират интернет гиганти, които работят на световно ниво още от първия си ден и са изградени на базата на мощна, новаторска платформа", коментира резултатите ръководителят на BrandZ от "Кантар Миуорд Броун" - Питър Уолш.

За да достигнат до финалното класиране, аналитиците са интервюирали нагласите на над 3 млн. клиенти от всяка точка на света и тяхното мнение относно 120 000 марки от 50 страни по света. Различните финансови и бизнес показатели също са били взети предвид при оценката.

Основата през 1971 година WPP работи в сферата на рекламата и връзките с обществеността. Тя притежава и фирмата "Кантар Миуорд Броун", която се занимава с маркетингови проучвания и предоставя консултантски услуги в областта на брандинг стратегия, разработката и оптимизацията на рекламата и изучаването на пазарната стойност на марката.

link kisalt, link kisalt ve para kazan, short and earn money, Link kisaltma sitesi, short link, script indir, warez forum, shell indir, logsuz shell
Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти