Туристическият бранш иска спешни пари за реклама
22.04.2019 | 15:35
econ.bg
Туристическият бранш иска спешни пари за реклама
Българският туристически сектор има нужда от спешна роля на държавата, в качеството ѝ на собственик на публичната държавна собственост

Българският туристически сектор има нужда от спешна роля на държавата, в качеството ѝ на собственик на публичната държавна собственост. Не говорим за пари за реклама на частните хотели, ресторанти и туристически атракции. Това заяви Полина Карастоянова, изпълнителен директор на Националния борд по туризъм, пред Нова телевизия.

„Всички наши колеги са направили максимума. Говорим за реклама на България в българските и международни медии, защото наблюдаваме следната ситуация – имаме сравнително спокоен геополитически район, в който се намираме, а в същото нашите преки конкуренти – Гърция, Турция, Мароко, Тунис, Египет, Черна гора, Хърватия, Сърбия, Северна Македония провеждат мащабни, професионални и впечатляващи реклами”, обясни Карастоянова.

По думите й причините за спада за външни - по-спокойният район и по-големите бюджети на конкурентите ни.

„Предлагаме коренна промяна в модела на финансиране на туризма. Настояваме да бъде обвързан с това, което генерираме в националната икономика. Бюджетът за реклама, с който министерството на туризма да работи, да бъде 1% от приходите. По неофициални данни за 2018 г. говорим за над 8 милиарда лева”, заяви Карастоянова.

 

 

 

 

 

Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти