Австралийска топ банка затри лични данните на 20 млн. клиенти
03.05.2018 | 16:40
econ.bg
Австралийска топ банка затри лични данните на 20 млн. клиенти
В Commonwealth Bank не могат да намерят данните си за периода 2000-2016 г.

Най-голямата банка на Австралия /Commonwealth Bank/ призна, че е изгубила финансовите данни на около 20 млн. от своите клиенти, но увери, че няма място за притеснение, съобщи АФП, цитирана от БГНЕС.

Commonwealth Bank заяви, че не може да открие два диска с имената, адресите, номерата на сметките и детайли за транзакциите, осъществени между 2000 и 2016 г.

Според тв канала Ей Би Си тези данни може да са унищожени от компания подизпълнител при разформироването на нейната база данни, но банката не е получавала писмено потвърждение за това.

От Commonwealth Bank успокояват клиентите си, че изгубените дискове не са съдържали пароли, PIN кодове и други данни, които може да станат предпоставка за измами. Най-вероятната версия е, че дисковете са били изхвърлени случайно.

 

 

Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти