"Уникредит" бойкотира "Фейсбук" като платформа за реклама и маркетинг
08.08.2018 | 09:45
econ.bg
"Уникредит" бойкотира "Фейсбук" като платформа за реклама и маркетинг
Според "Уникредит" решението да се прекрати използването на "Фейсбук" за бизнес е било взето в края на март

Италианската банкова група "Уникредит (UniCredit), който контролира и една от големите банки в България, обяви, че е спряла да използва социалната мрежа "Фейсбук" за рекламни и маркетингови кампании и няма да поднови тази дейност, докато американският гигант не подобри етичните си стандарти. Това обяви в разговор с анализатори във вторник главният изпълнителен директор Жан Пиер Мюстие, цитиран от "Ройтерс".

"Фейсбук" не действа етично... Няма да ги използваме, докато не проявят подходящо етично поведение", обясни той в конферентен разговор.

Запитан дали решението е свързано със скандала за злоупотреба с лични данни от фирмата "Кеймбридж аналитика", Мюстие отвърна с "да". Според него компанията е дала гаранции, че няма да използва личните данни на потребителите, но в крайна сметка се е оказало, че това не е така.

По скандала "Кеймбридж аналитика" има разследвания в САЩ и Великобритания, а и "Фейсбук" потвърди, че става дума за неправомерно използване личните данни на близо 90 милиона профила на потребители.

Според "Уникредит" решението да се прекрати използването на "Фейсбук" за бизнес е било взето в края на март.

 

 

Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти