BILLA България официално откри 118-ия си супермаркет в страната
14.12.2017 | 12:20
econ.bg
BILLA България официално откри 118-ия си супермаркет в страната

BILLA България официално откри 118-ия си супермаркет в страната и затвърди позицията си на лидер по брой магазини сред търговските вериги у нас. Новият обект се намира на бул. „Копенхаген“ 22 в квартал „Дружба“ в София. Комуникативната локация ще осигури на клиентите бърз и лесен достъп до богато разнообразие от висококачествени продукти. С отварянето на магазина BILLA разширява мрежата си в столицата до 46 обекта.

Новият супермаркет отговаря на най-високите изисквания за удобство при пазаруването. В него клиентите ще открият всичко, от което се нуждаят в ежедневието си, както и специални тематични коледни предложения. Богатият асортимент включва още българско прясно месо с гарантиран произход, млечни продукти по БДС, както и винаги свежи плодове и зеленчуци. Новият магазин на BILLA ще предложи и разнообразие от апетитни месни и безмесни грил специалитети, висококачествена жива бира и прясно изцедени фрешове. 

„118 магазина в страната и 46 в София – числа, с които се гордеем, но в същото време числа, които ни задължават да продължаваме да поддържаме същите високи стандарти и да даваме най-доброто от себе си. Щастлив съм, че BILLA се наложи като любимо място за пазаруване и всяка седмица над 1 милион българи правят покупките си в нашите супермаркети. Това ни мотивира да продължим да разширяваме мрежата си, за да може продуктите и услугите ни да достигат до все повече клиенти. Затова очаквайте още нови магазини през следващите месеци“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Атрактивните промоции на различни групи продукти ще направят пазаруването в супермаркета в столичния квартал „Дружба“ още по-приятно. Клиентите ще имат възможност да пестят при ежедневните си покупки, особено ако използват BILLA карта, която им дава право на отстъпка от цената на над 600 специално подбрани стоки.

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на 42 322 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen). 

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 6 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Русия, Словакия и Украйна. През 2016 г., в Австрия и в други страни REWE International AG е назначила 70 000 души в около 3600 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 12,72 млрд. евро.

Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти