Над половината от българските компании са готови да отделят пари за реклама
23.04.2018 | 13:00
econ.bg
Над половината от българските компании са готови да отделят пари за реклама
Интернет рекламата, фейсбук, Гугъл са основните канали за рекламиране, върху които бизнесът акцентира. Това показват данните от анкетно проучване на БТПП

60% от българските фирми са готови да отделят средства за реклама на бизнеса си. Интернет рекламата, фейсбук, Гугъл са основните канали за рекламиране, върху които бизнесът акцентира. Това показват данните от анкетно проучване на БТПП, свързано с рекламиране на фирмите, проведено през февруари 2018 г. С напредване развитието на социалните мрежи и дигитализацията бизнесът се стреми да бъде все по-конкурентоспособен, като рекламира именно чрез тези методи, посочват от палатата.

Много по-лесно е чрез дигиталната реклама потребителите да разгледат даден артикул, който фирмите предлагат. Вече има различни продуктови каталози, които позволяват 360-градусово разглеждане на даден продукт, където всичко е видимо и достъпно в детайли.

58% от анкетираните фирми искат бизнесът им да бъде популярен и да бъде лесно достъпен в Гугъл, 46% искат партньорите им да са добре запознати с възможностите на предприятието, а 31% желаят клиентите им да имат предварителна информация за компанията им, показват данните от проучването.

Компаниите са готови най-често - 52% от анкетираните, да отделят до 500 лв. за 360-градусово заснемане. Нито една компания няма притеснения за това, че офисите или производствената част не изглежда добре, но опитът на палатата показва, че помещенията им не са на ниво, което ги прави непривлекателни съгласно стандартите на развитите икономически пазари. Започва създаването на интерактивна карта на бизнес средата в България посредством най-модерните технологии за формиране на триизмерна реалност, съобщиха от Национална асоциация "Сподели България". 

 

 

Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти