Обществени нагласи – февруари 2011 г.

27.02.2011 | 16:14
по статията работи:
Резултати от национално представително проучване на агенция "Алфа рисърч"
Обществени нагласи – февруари 2011 г.

Ръстът на цените и политическите скандали от първите месеци на годината са факторите с най-силно влияние върху общественото доверие към управляващите. Въпреки че чрез вота на доверие правителството спечели политическата битка срещу опонентите си, инфлационният натиск и скандалите са нанесли сериозни поражения върху имиджа на управляващите. Най-силен обрат търпи отношението към вътрешния министър Цветан Цветанов.

Това показват резултатите от редовното тримесечно проучване на агенция "Алфа Рисърч", проведено в периода 12 - 20 февруари 2011 г. сред 1005 пълнолетни граждани от цялата страна.

Пълните резултати от проучването може да прочетете в прикачените файлове.

 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Между приятели: - На кого е кръстена дъщеря ви Гертруда? - На дядо си Пенчо. - ?!? - Беше герой на труда....
На този ден 29.04   1672 г. – Армията на Луи XIV напада Холандия. 1770 г. – Джеймс Кук акостира край днешния Сидни (Австралия) и нарича залива Ботани 1859 г. – Започва...