Как да си създадем собствен уебсайт

22.02.2018
по статията работи: econ.bg
В някои икономически сегменти у нас делът на фирмите без сайтове все още доближава 100 процента
Как да си създадем собствен уебсайт
Снимка: БГНЕС

Въпреки динамичното развитие на интернет пазара през последните години, все още над половината работещи български фирми не разполагат с уебсайт. Много от тях дори нямат никакво присъствие в интернет, а делът на тези със собствен онлайн магазин е още по-малък.  В някои браншове като фризьорски услуги или ремонтните дейности пък процентът на фирмите и самонаетите специалисти, които нямат сайт, доближава 100 процента. Това ги поставя в по-неизгодно положение и се отразява негативно на тяхната конкурентоспособност.

„Липсата на присъствие в интернет не само ограничава бизнеса на тези компании, а се отразява негативно на цялата икономика и обществото. Техните клиенти губят повече време за да ги открият и да се свържат с тях, вместо сами да работят за създаването на добавена стойност в своите браншове. Множество нови възможности за бизнес просто се пропускат, а когато в даден сектор навлезе нов чуждестранен играч, българските фирми имат по-малки шансове да се конкурират успешно с него без качествено уеб присъствие. Дигитализацията има потенциала да повиши нивото на обществото като цяло и наличието на уебсайт е първата стъпка в тази насока“ - споделя Цветелина Ненкова, Маркетинг мениджър на българската хостинг компания СуперХостинг.БГ.

Тя напомня, че самото създаване на уебсайт вече е много по-лесно и по-достъпно в ценово отношение, отколкото беше преди години. Всеки клиент на СуперХостинг.БГ може да създаде нов проект направо през администраторския панел на компанията, като използва за целта вградените в него инструменти като WordPress Manager.

Собственият уебсайт дава на компаниите редица позитиви. Той им позволява да откриват нови клиенти и нови маркетингови канали, да продават по-ефективно по интернет, достигайки до многомилионна аудитория, както и да общуват много по-удобно с клиентите си. Дори самонаетите специалисти като адвокати, счетоводители или фризьори биха могли да привлекат много нови клиенти, използвайки оптимално наличието на собствен сайт, както и на социалните мрежи или дигитални картографски услуги. Нещо повече - наличието на уебсайт може да донесе редица предимства дори на физическите лица, които могат да го използват за да представят своето портфолио или автобиография, да споделят с онлайн аудиторията различни каузи, които подкрепят или просто да представят възгледите си за живота.

„Днес дигиталните технологии променят живота ни с бързи темпове. Предстои скоро да станем свидетели на навлизането на изкуствения интелект, чатботовете, автономните коли, „Интернет на нещата“ и редица други иновации. В тези условия, ако искаме обществото ни да запази своята конкурентоспособност, трябва да подобрим значително степента на използване на новите технологии, като започнем от качественото онлайн присъствие“ - посочва още Цветелина Ненкова от СуперХостинг.БГ.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 08.04   217 г. – Римският император Каракала е убит от преторианския префект Макрин, който го наследява на трона. 1195 г. – Византийският император Исак II Ангел е...