Френският концерн "Пежо" се завръща на американския автомобилен пазар

26.02.2019 | 14:20
по статията работи: econ.bg
Френският автомобилен гигант отчете силен ръст на печалбите и на приходите през 2018 година
Френският концерн "Пежо" се завръща на американския автомобилен пазар
Снимка: под лиценза на creative commons

Френският автомобилен концерн "Пежо" (Peugeot) заяви във вторник, че планира да възобнови своята запазена марка за едноименни автомобили в САЩ и Канада като част от десетгодишния план на компанията за региона, съобщава агенция MarketWatch.

От "Пежо" посочиха, че вече предприеха първа стъпка за навлизане на американския пазар в края на 2018 година чрез пускането на услугата за споделяне на автомобили Free2Move във Вашингтон.

"Ние възприемаме прагматичен подход към навлизането на северноамериканския пазар и сме убедени, че посредством по-голямата "революция на услугите за мобилност", която се осъществява в момента, до по-фундаменталните модели на търговията на дребно, услуги, финансиране и логистиката, ще продължим да изграждаме нашия план за внимателни, мащабируеми решения", заяви Лари Доминик - американския шеф на френската компания.

Изявлението на "Пежо" е факт, след като по-рано днес френският автомобилен гигант отчете силен ръст на нетната печалба и на приходите през 2018 година, като в същото време компанията си постави и нови средносрочно цели.

Нетната печалба на Peugeot SA нарасна през миналата година с цели 47% до 2,83 млрд. евро спрямо 1,92 млрд. евро година по-рано, докато приходите се увеличиха с 19% до 74,03 млрд. евро.

Компанията "Пежо", която е известна официално като Groupe PSA, посочи, че ще предложи раздаване на дивидент за 2018-а година в размер на 0,78 евро за акция спрямо 0,53 евро за една акция преди година.

За настоящата година френската компания стабилен европейски автомобилен пазар при понижение с 1% в Латинска Америка и с 3% в Китай и растеж от 5% в Русия.

От Peugeot допълниха, че "са надминали" първоначалните цели на техния стратегически план "Push to Pass" за периода 2016/2018-а година и сега вече се поставя за цел достигането на автомобилен оперативен марж от средно 4,5% за периода между 2019 г. и 2021 година, включително и за закупената преди време от френската компания марка Opel Vauxhall.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 23.04   181 г. пр.н.е. – В Рим е открит храмът на Венера, превърнал се в място за поклонение на куртизанките. 1348 г. – Крал Едуард III учредява Орден на жартиерата в...