Несебър започва ударно реклама за привличане на повече туристи

12.12.2023 | 16:05
по статията работи: econ.bg
Промотирането на единствения град в България под закрилата на ЮНЕСКО ще върви по линия на 5 проекта с европейско финансиране, в два от които морската община е водеща
Несебър започва ударно реклама за привличане на повече туристи
Снимка: под лиценза на creative commons

Несебър започва широкомащабна кампания за рекламирането си пред най-важните пазари в Европа за привличане на още туристи.

Промотирането на единствения град в България под закрилата на ЮНЕСКО ще върви по линия на 5 проекта с европейско финансиране, в два от които морската община е водеща.

Освен в чужбина кампания ще се води и в България. Независимо че е много разпознаваем сред родните летовници, идеята е броят им да се увеличи, писа в. "24 часа".

Община Несебър кандидатства като бенефициент и  партньор по процедура "Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България", отворена от Министерството на туризма. Основната цел на процедурата е рекламирането на  туристическите услуги в Черноморското крайбрежие, което да доведе до повишаване на туристическата заетост в региона.

Морската община е водеща организация в два от проектите. Единият е "Промотиране на черноморска дестинация Бургас и Несебър на туристически пазари", който се реализира съвместно с общините Бургас и Царево, концесионера на бургаското летище "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД и туроператора "Балкан Холидейз Сървисис".

"Прекрасният Несебър – вашето място за почивка сред древни забележителности" е другият проект, който се изпълнява в пакет с оператора на бургаската аерогара и туроператора "Корендон Интернешънъл Травъл".

В рамките на същата процедура община Несебър  участва като партньор.

Целта на няколко от проектните предложения е да бъдат обхванати основните туристически пазари - Великобритания, Полша, Чехия, Дания и Нидерландия, които осигуряват посетители на  града и общината  и като цяло на област Бургас.

В рекламната си стратегия Несебър ще включи всичко, което е негова запазена марка, свързано с природни дадености и културно-историческо наследство в комбинация с инфраструктура и предлагани услуги.

По проектните предложения, по които общината е бенефициент, се предвижда изпълнение на маркетингови планове на партниращите туроператори.

За целта щ е се използват комбинирани инструменти за реклама, които бързо и ефективно да достигнат до потенциалните клиенти, повишавайки разпознаваемостта на регион Несебър на целевите пазари Дания и Нидерландия.

Регионът не е непознат за двете държави, но стремежът на морските управници е броят на техните туристи да се увеличи още.

"Предвиждат се и комуникационни кампании за популяризиране на  нашата дестинация и на вътрешния  пазар. В рамките на проектите предстои масирана кампания за популяризация на Несебър, в която ще бъдат използвани различни рекламни инструменти.

Участията на общината в проектните предложения е възможност за получаване на безвъзмездно финансиране за рекламна дейност и начин за  развитие на туристическа дестинация Южно Черноморие и община Несебър. Това

ще помогне за удължаване на активния сезон и уплътняване на заетостта на базата и за повишаване на интереса на българските и чуждестранните туристи", коментират от общината.

С отваряне на "Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България" Министерството на туризма е предприело стъпки да върне доверието за съвместна работа между доставчиците на туристически услуги и местните власти, коментират експерти в бранша.

Община Несебър, на чиято територия се намира най-големият ни черноморски курорт Слънчев бряг, посреща най-много туристи през лятото по Южното Черноморие, а в някои месеци изпреварва и Варна.

Идеята е освен пиковите юли и август базата да се пълни и в периферията на сезона, което засега е голям проблем пред българския морски туризъм.

Имаме всички дадености да го направим и с по-мащабна реклама това може се случи, казаха от кметството.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 26.04   1336 г. – Франческо Петрарка изкачва връх Ванту – символичен рожден ден на алпинизма. 1802 г. – Наполеон Бонапарт подписва обща амнистия, която позволява...