Facebook – идеален за реклама

12.11.2013 | 13:20
по статията работи: Георги Георгиев
Според изследване рекламите в социалната мрежа повишават продажбите с 24%
Facebook – идеален за реклама

Рекламата в социалната мрежа Facebook води до повишаване на продажбите с 24% . Това показва изследване на маркетинговата агенция Aggregate Knowledge.

Чрез проучване на разнообразни рекламни кампании анализаторите са установили, че компаниите, които включват в медийните си планове социалната мрежа Facebook отбелязват почти една четвърт повече продажби, отколкото тези, които залагат само на традиционните медии.

В България тази тенденция също е ясно видима. "Повечето компании, независимо от големината си и бранша вече ясно разбират нуждата да присъстват във Facebook, за да постигат резултати в бизнеса си”, коментира Борислав Айтов, изпълнителен директор на агенция за Facebook маркетинг.

Изследването потвърждава и последните данни от развитието на онлайн пазара у нас - само за 2012 г. ръстът на интернет рекламите в България е 25%. Голяма заслуга за това има налагането на Facebook като ефективен рекламен канал както за големия, така и за малкия и среден бизнес.

По думите на експерта основното предимство на социалната мрежа е непосредственото общуване с потребителите, което неизменно влияе върху продажбите. Тези данни са подкрепени и от факта, че Facebook непрестанно разработва рекламните си канали, така че да бъдат разнообразни и атрактивни и да достигат до максимално много хора. Важното е обаче посланията да бъдат таргетирани правилно и професионално, за да окажат реален ефект върху бизнес резултатите, обясни Айтов.

Именно релевантността на рекламите е и една от основните причини бюджетите, дадени там да имат своето видимо отражение върху продажбите. Това важи и за онлайн, и за офлайн бизнеса.

Начинът, по който рекламите във Facebook достигат до потребителите е много по-различен и ненатрапчив от традиционните такива.

Освен това във Facebook е много по-трудно да пуснете съдържание, което не отговаря на истината. Там рекламните постове са съпроводени с незабавната обратна връзка на публиката, което изгражда отношения на доверие и честност. Ето защо рекламите в социалната мрежа неминеуемо са свързани с отражение върху продажбите, категорични са специалистите.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 29.04   1672 г. – Армията на Луи XIV напада Холандия. 1770 г. – Джеймс Кук акостира край днешния Сидни (Австралия) и нарича залива Ботани 1859 г. – Започва...