TUI Group обсъди възможности за стратегическо партньорство в туризма в България

14.08.2017 | 15:55
по статията работи: econ.bg
В рамките на срещата министър Ангелкова представи приоритетите в политиката на Министерството на туризма, заложени в Годишната програма за национална туристическа реклама за 2018 г.
TUI Group обсъди възможности за стратегическо партньорство в туризма в България
Снимка: Пресцентър на Министерство на туризма

Висши мениджъри на TUI Group се срещнаха с министъра на туризма Николина Ангелкова. Тя проведе работна среща с членовете на Изпълнителния борд на TUI Group Себастиян Ебел и Дейвид Бърлинг и с други представители на световния туроператор. По време на разговора им в Св. Влас в края на работната седмица бяха обсъдени възможности за стратегическо партньорство в сферата на туризма в България за сезон Лято 2018. Това съобщиха в прессъобщение от министерството на туризма.

В рамките на срещата министър Ангелкова представи приоритетите в политиката на Министерството на туризма, заложени в Годишната програма за национална туристическа реклама за 2018 г. „България започва да става разпознаваема туристическа дестинация, като работим последователно в тази насока и залагаме на дигиталния маркетинг и интернет комуникациите. Натрупаният опит показва, че по-малките държави трябва да са по-иновативни и гъвкави в маркетинговите подходи, които използват, за да са максимално ефективни", подчерта тя.

Представителите на TUI Group, които включват ръководители от хотелския бранд RIU на туристическата група, заявиха, че е много важно да се работи последователно в България, за да се гарантира качеството на туристическия продукт и увеличението на инвестициите в сектора.

Дейвид Бърлинг, член на Изпълнителния борд на TUI и главен изпълнителен директор на Северния регион на TUI, заяви: „Горди сме с това, че сме част от постоянно разрастващата се туристическа общност в България. Като глобална, интегрирана туристическа група, притежаваща стотици хотели и самолети из целия свят и имаща множество солидни и дълготрайни партньорства с местните хотелиери, ние сме в отлична позиция да спомогнем за стимулирането на още повече инвестиции в България. Това на свой ред ще осигури нови работни места и възможности за устойчив растеж. Очакваме с нетърпение да работим съвместно с министерството за промотирането на България като качествена и стойностна дестинация за почивка пред нашите клиенти по целия свят."

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 20.05   325 г. – Римският император Константин I Велики свиква Първи Никейски събор, на който е прието "Веруюто". 525 г. – При земетресение в Близкия Изток...