Излизат резултатите от проверките на високите сметки за парно

31.01.2013 | 08:19
по статията работи: Лили Бончева
Фандъкова настоява потреблението да се отчита всеки месец
Излизат резултатите от проверките на високите сметки за парно
Снимка: Sxc.hu

Днес се очакват резултатите от проверките за това колко от сметките за парно за декември 2012 г. в София са завишени и каква е причината за повишаването им.

Жалбите на гражданите ще бъдат разглеждани и след днешния краен срок на проверката, обясни столичният кмет Йорданка Фандъкова. Установените грешки от декемврийските фактури ще бъдат коригирани в следващите сметки за парно.

Тя настоя парното да се отчита всеки месец. "Очаквам да се преложат и варианти за промени в договорите между "Топлофикация" и топлинните счетоводители. Бих искала, след като се дават около 6 милиона лева годишно на топлинните счетоводители, те да имат отговорност пред клиентите да дават яснота. За мен е недопустимо самите прогнозни сметки да не са известни на клиентите. Това означава, че някой решава вместо мен колко аз ще потребявам през следващия месец и след това "Топлофикация" трябва да обяснява защо сметката е такава. Очаквам от ръководството на "Топлофикация" мерки, конкретни предложения, а не само резултати от проверките", каза Фандъкова, цитирана от БНР.

Самата "Топлофикация" подля вода на топлинните счетоводители, като заяви, че също се е регистрирала да прави дялово разпределение на енергията и сред нейните близо 6000 абонати няма нито един подал жалба за сгрешена сметка. Шефът на общинската фирма дори призова софиянци, които не са доволни от топлинните си счетоводители, да се премесят при тях. Това обаче не може да се случи за всеки едни абонат поотделно. Нужно е поне съгласието на входа, кометира в. "Стандарт".

Ако все пак не се стигне до такива драстични промени като премахване на топлинните счетоводители, със сигурност ще се отиде към преразглеждане на договорите им с "Топлофикация".

"Тези дружества на практика не носят никаква отговорност за сметките, които правят и подават", коментира още Фандъкова. "Те минават, отчитат, дават си данните, но защо са такива - не отговарят. В същото време не носят ангажимент по самото събиране на парите и взаимоотношенията с клиентите. Напротив, хората се оплакват от лошо отношение, когато искат да изяснят с тях сметките си", обясни Фандъкова.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 22.04   238 г. – Годината на шестимата императори: Римският сенат обявява за незаконен императора Максимин Трак, заради неговите кръвожадни методи при управлението на Рим и...