Местните сортове могат да са в основата на винения ни туризъм

27.10.2022 | 11:55
по статията работи: econ.bg
България има потенциал да бъде водеща туристическа дестинация, свързана с винения туризъм, но трябва да се наблегне на качествената таргетирана реклама на продукта. Това отбеляза заместник-министърът на туризма проф. Мариела Модева по повод Международния
Местните сортове могат да са в основата на винения ни туризъм
Снимка: под лиценза на creative commons

България има потенциал да бъде водеща туристическа дестинация, свързана с винения туризъм, но трябва да се наблегне на качествената таргетирана реклама на продукта. Това отбеляза заместник-министърът на туризма проф. Мариела Модева по повод Международния ден на мавруда.

Международна конференция обсъди значението на местните сортове за развитието на национален винен бранд и винен туризъм в България.

По нашите земи се носят много легенди за мавруда и производството му е част от битието и културата на българина. Със своите древни ритуали и развитие от векове, лозарството и винарството е нещо, с което не само трябва да се гордеем, но и да използваме в рекламните съобщения, които изпращаме към различните аудитории. „Предстои много работа, свързана с подобряване на имиджа на бранд България, като това можем да го постигнем само чрез съвместна работа с бранша и качествени експерти, които да организират и приложат в действие правилните тактики и решения“, подчерта заместник-министър Модева.

Международният ден на мавруда допринася за популяризирането на българското вино и винения туризъм сред местни и чуждестранни потребители. Посветен е на виното по нашите земи и е наречен на един от най-ценените и стари български сортове,

Организирането на подобен тип събития е в унисон с усилията на Министерството на туризма да популяризира българската традиционна национална кухня и инициативите, допринасящи за развитието на кулинарния, винения и културния туризъм у нас. По този начин се обогатява добавената стойност на комбинирания туристически продукт на страната ни и се стимулира националната икономика, като се изпълнява една от целите на министерството – България да се превърне в разпознаваема и желана целогодишна дестинация.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 29.04   1672 г. – Армията на Луи XIV напада Холандия. 1770 г. – Джеймс Кук акостира край днешния Сидни (Австралия) и нарича залива Ботани 1859 г. – Започва...