5-те книги, които всеки предприемач трябва да прочете

23.08.2013 | 14:50
по статията работи: Ивайло Шишеджиев
Как да продавате, преговаряте и мислите като предприемач
5-те книги, които всеки предприемач трябва да прочете

На пазара има множество материали, които да използвате, когато започвате своя мечтан бизнес. Пълно е с книги, които ви съветват как да намерите успеха и да направите десетки милиони за няколко месеца. За съжаление, голяма част от тях, ако не и повечето, се оказват нереалистични и безполезни.

И все пак, съществуват и текстове, които са доказали ползата си. Тъй като за вас всеки миг е необходим, важно е да намерите точно такива книги и да не губите времето и парите си безцелно.

За да ви помогне да направите правилен избор, списание „Форбс“ състави класация на петте най-добри книги за предприемачи. Защо само пет? Защото, въпреки десетките хиляди романи на пазара, намирането на дори пет ценни се оказва трудно.

Малка червена книга за успешните продажби – Джефри Гитомър

Всеки предприемач трябва да владее умението да продава. Независимо дали се опитвате да намерите средства от инвеститори, да наеме подходящи служители или да продадете продукта си на клиенти, трябва да знаете как да продавате. Дори да имате партньор, който се занимава с това, трябва поне да разбирате основните принципи на процеса. Книгата е лесна и приятна за четене и често ще се връщате към нея по един или друг въпрос.

Добрата сполука – Фернандо Триас де Бес

Обвързана с редица параболи, книгата успява да мотивира своя читател. Без да се впуска в ненужни подробности, „Добрата сполука“ ще ви научи как да насочвате правилно усилията си.

Наръчник на предприемача (The Entrepreneur's Manual)– Ричард Уайт

Книгата е отпечатана преди десетилетия и именно това я прави класика. Макар и да не следва конкретна композиция, всяка една част от нея може да се окаже полезна за предприемача. Чудесна книга, към която ще се връщате в бъдеще, за да си припомняте отделни моменти.

Джобна грамота по предприемачество (The Portable MBA in Entrepreneurship) - Уилям Байгрейв и Андрю Закаракис

Това е друга класика в областта. Бърза и лесна за четене, но с уроци, които ще ви останат за цял живот. Добре организирана и конкретна, книгата е чудесна за всеки предприемач.

3-D Преговори (3-D Negotiations) – Дейвид Лакс и Джеймс Себениус

Важно умение за всеки бизнесмен е да владее изкуството на преговорите. Крещенето и заплахите няма да ви свършат особена работа, когато започвате нов бизнес. Използвана от университета Харвард, книгата е своеобразно ръководство за водене на преговори.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
4.50/2
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 25.04   1154 г. – Мюсюлмански войски, предвождани от Нур ад Дин превземат Дамаск. 1699 г. – Състои се сватбата на немския граф Лудвиг Крафт фон Насау-Саарбрюкен и...