Стока, чиято всяка отделна част може да се разг­лежда от потребителите като идентична с остана­лите. Така например за потребителя е безразлич­но коя торба картофи ще купи. Въпреки наличие­то на разлики, които биха могли да се открият например от химици или други специалисти, пот­ребителите възприемат разликите между отдел­ните единици стока като нещо, което не оказва влияние върху избора им. В условията на идеална конкуренция е особено важно стоките да са хомо­генни, за да нямат отделните фирми монопол на пазара.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

 ECON.BG

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8183
GBP2.4796 2.4887 2.3128
от 00:24 11 Юни 2024 повече »
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
Румен Спецов: Обединяването на НАП и митниците върви по план Сливането между Националната агенция по приходите и Агенция "Митници" върви по план и се работи това да се случи от 1-ви януари 2025 г., въпреки...