Heineken отчита ръст на продажбите и печалбата
25.04.2019 | 12:40
econ.bg
Heineken отчита ръст на продажбите и печалбата
Heineken N.V. обяви финансовите си резултати за първо тримесечие на 2019 година

Heineken N.V. (EURONEXT: HEIA; OTCQX: HEINY) обяви днес финансовите си резултати за първото тримесечие на 2019 година:

· Обемът на бира бележи + 4,3% органичен ръст средно за всички региони.

· Обемът на бранд Heineken® бележи ръст от +8,3%, като в региони Африка, Близкия Изток и Източна Европа, Северна и Южна Америка марката отчита двуцифрен ръст.

Жан-Франсоа ван Боксмеер, председател на изпълнителния съвет / изпълнителен директор:

„Въпреки по-късната дата на Великден, отчитаме положителен старт на годината с ръст на обема във всички региони, с фокус върху растежа и развитието на нашето географско присъствие. Обемът на марката Heineken® също нараства с 8,3%. Нашите прогнози за 2019 г. остават непроменени, очакваме лек органичен ръст на оперативната ни печалба (beia).“

Нетната печалба за първите три месеца на 2019 г. е 299 милиона евро (2018 г.: 260 милиона евро).

АКЦЕНТИ ЗА ЕВРОПА

· Въпреки по-късната дата на Великден, обемът на продажбите на бира нарастват с 1,6% благодарение на по-добрите климатични условия в региона.

· В Обединеното кралство общият консолидиран обем е нараснал едноцифрено.

Във Франция продажбите на бира отчитат леко повишение, като има двуцифрен ръст на марките Desperados и Affligem.

ръст на марките Desperados и Affligem.

· В Италия обемът на бирата се е увеличил едноцифрено, но има двуцифрен ръст на марката Ichnusa.

· В Холандия и Испания обемът на продажбите на бира оставен непроменен.

УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ

HEINEKEN вярва в пълното интегриране на устойчивото развитие в бизнеса и компанията продължава да постига значителен прогрес при поетите ангажименти чрез платформата “Brewing a Better World” („Създаваме по-добър свят“).

На 19 март 2019 г. HEINEKEN обяви своята визия за опазване и ефективно използване на водните ресурси до 2030 г. чрез програмата си "Всяка капка" в подкрепа на Целите за устойчиво развитие на ОН (цел 6 - посветена на опазването на водите).

Чрез програмата си „Всяка капка“, HEINEKEN определя своите ангажименти за балансирано, ефективно и повторно използване на водни ресурси, с акцент върху застрашените от липса на вода райони.

„Светът трябва да обърне повече внимание на водата. Водата е ценен, но за съжаление подценен ресурс. До 2025 г. две трети от световното население може да живеят в условия на дефицит на вода. Трябва да направим повече, за да опазим водата, така че общностите, живеещи в райони, в които тя е недостатъчна, да продължат да процъфтяват”, сподели Жан-Франсоа ван Боксмеер, председател на изпълнителния съвет и изпълнителен директор на HEINEKEN.

Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти