Какво да правят клиентите на фалиралата "Олимпик"
15.08.2018 | 12:20
econ.bg
Какво да правят клиентите на фалиралата "Олимпик"
Купуват си нова полица ГО и внимават при кого се застраховат, съветва Светла Несторова

Клиентите на фалиралата застрахователна компания "Олимпик" трябва веднага да потърсят нов застраховател, като правят избора си внимателно. Това каза Светла Несторова, председател на УС на Асоциацията на българските застрахователи, в студиото на телевизия "Блумбърг".

От събота сутринта -18-ти август, клиентите на "Олимпик" няма да имат застрахователно покритие, защото то ще бъде прекратено. Последствията от това са сериозни както от гледна точка на защита, така и от законов аспект, предупреди експертът.

"Това, което трябва да направят хората, е, че веднага (от днес) трябва да разговарят с посредник и да отидат да си направят застраховка "Гражданска отговорност" при друг застраховател преди събота", посъветва Несторова.

"Портфейлът, за който говорим от около 200 хиляди полици "Гражданска отговорност", е съвсем по силите на пазара в момента. Той е равномерно разпределен между голям брой застрахователни посредници на територията на цялата страна. Срокът, с който разполагаме, е съвсем достатъчен, но този път хората да подбират внимателно застрахователя си", каза експертът.

Светла Несторова обясни, че на клиентите на "Олимпик" са гарантирани плащанията при настъпили пътнотранспортни произшествия в периода до 18 август, защото по кипърското законодателство кипърският гаранционен фонд има задължението да изплаща обезщетения по такива застрахователни събития.

Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти