Възможностите за партньорство обсъдиха ИАНМСП и Българска е-commerce асоциация
19.06.2019 | 17:35
econ.bg
Възможностите за партньорство обсъдиха ИАНМСП и Българска е-commerce асоциация
Българска е-commerce асоциация обединява фирми, които развиват електронната търговия или услуги, свързани с онлайн пазаруването

Допирните точки между дейността на Българска е-commerce асоциация и Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия търсиха представители на двете институции по време на среща днес. В разговорите участие взеха изпълнителният директор на Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия д-р Бойко Таков и Николай Бакалов, член на УС на БЕА.

„Дейността на ИАНМСП включва и провеждането на обучения, в които представители на БЕА могат да се включат активно“, посочи д-р Таков. Той разясни и подробности около предстоящия старт на ваучерната схема по ОП „Иновации и конкурентоспособност“.  Целта е да се насърчи използването на нови технологии и произтичащи от тях бизнес модели и да се активизира цифровизацията на компаниите у нас. „Очаква се минимум 450 предприятия да се възползват от ваучерите, които ще бъдат раздавани за създаване на web-базирани услуги, за дигитален маркетинг, оптимизиране на процеси, решения в областта на кибер сигурността и др.“

„БЕА работи активно в създаването и провеждането на обучения, които са напълно безплатни и които имат за цел освен да помогнат на бизнесите да се разраснат, да ги извадят и на светло“, коментира дейността на асоциацията г-н Николай Бакалов.

Българска е-commerce асоциация обединява фирми, които развиват електронната търговия или услуги, свързани с онлайн пазаруването.

 

Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти