Потребителите не вярват на новините в социалните медии
30.01.2017 | 15:45
econ.bg
Потребителите не вярват на новините в социалните медии
Ново проучване на Ipsos Public Affairs сочи, че докато канали като Facebook и Twitter, са много удобни за бърз достъп до новини, те не се радват на особено голямо доверие

От къде се информирате? Много е вероятно от новините публикувани в социалните мрежи, като Facebook например. Оказва се обаче, че скандалите свързани с фалшивите новини в социалните мрежи, направиха така, че те да се смятат за не особено достоверни информационни канали. Или поне в САЩ…

Ново проучване на Ipsos Public Affairs сочи, че докато канали като Facebook и Twitter, са много удобни за бърз достъп до новини, те не се радват на особено голямо доверие.

Над 55% от анкетираните над 1000 американци, заявяват, че ползват Facebook, за да се осведомяват относно това какво се случва, което поставя социалната мрежа на второ място, само с един процент по-малко популярна от телевизията.

Оказва се обаче, че едва 18% от потребителите имат доверие на новините, които четат във Facebook.

За сравнение, с най-голямо доверие се ползват печатните издания, доверието на чиито читатели е цели 58%.

Водещи
Всички материали
Най-четени
Aкценти