Българската фирма създаде иновативна платформа за прогнозиране на имотния пазар във Великобритания

19.04.2017 | 12:45
по статията работи: econ.bg
Тя позволява на местните компании за недвижима собственост да откриват предварително имотите, които има вероятност да бъдат пуснати в продажба
Българската фирма създаде иновативна платформа за прогнозиране на имотния пазар във Великобритания
Снимка: под лиценза на creative commons

Българската уеб агенция Грайнд Уеб Студио разработи първата по рода си платформа, прогнозираща кои недвижими имоти предстои да бъдат пуснати в продажба през следващите няколко месеца. Тя се нарича SmartScope и е създадена за едноименната британска онлайн компания. Платформата за прогнозиране на пазара на практика обединява някои от най-иновативните технологични сегменти – машинното обучение и изкуствения интелект, обработката на големи масиви от данни (т.нар. big data) и др.

SmartScope е създадена конкретно за пазара на недвижими имоти. Тя е базирана на „облачна“ архитектура и има мощен алгоритъм за машинно обучение (т.нар. machine learning), чрез който анализира данни за хиляди променливи отнасящи се до домакинствата във Великобритания. На база на това тя може да прогнозира с висока степен на прецизност кои домакинства има най-голяма вероятност да продадат своите имоти през следващите 180 дни. Това от своя страна позволява на фирмите от бранша да увеличат значително процента на сключените сделки от всичките си обаждания към потенциални клиенти.

„Уеб технологиите отдавна не са просто създаване на работещи сайтове. През последните години секторът се променя динамично под влиянието на сегменти като машинното обучение, виртуалната реалност и обработката на големи масиви от данни. Това прави проектите много по-комплексни и по-интересни. Нашият екип се стреми още от сега да се позиционира в тези области и фактът, че бяхме избрани за реализирането на един от най-големите и иновативни проекти в сферата на недвижимите имоти в Европа, какъвто е SmartScope, е показателен за успеха ни“ - споделя Ивайло Кармазов, съосновател на Грайнд Уеб Студио. Компанията е сред най-успешните български уеб агенции със стотици интернет проекти в България, Великобритания, САЩ и други страни, а сред клиентите й са имена като Google, американският телеком AT&T, застрахователното дружество Generali и много други.

Платформата SmartScope е част от бързо развиващия се технологичен сегмент Predictive Marketing (прогнозен маркетинг), който позволява на компаниите да използва различни показатели, за да прогнозират поведението на клиентите и възможността да вземат решение за покупка в бъдеще.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 25.04   1154 г. – Мюсюлмански войски, предвождани от Нур ад Дин превземат Дамаск. 1699 г. – Състои се сватбата на немския граф Лудвиг Крафт фон Насау-Саарбрюкен и...