Българският пазар е много важен за нас*

03.04.2012 | 11:30
по статията работи: Ивайло Ачев
Адриана Карембьо, топмодел и собственик на бранда SILICIUM+
Българският пазар е много важен за нас*
Снимка: Личен архив

 

 

От 2008 година насам популярният модел Андриана Карембьо е известна на българския пазар не само като топмодел, но и като предприемач. Световноизвестната манекенка лансира своя бранд SILICIUM+ у нас, който посредством българския клон на компанията й - „АКД България“ ООД, предлага естетична козметика за лице, тяло, коса, грим и парфюми, както и пет ритуала за СПА процедури. За бизнеса, за козметиката, за света на топ моделите – разговаряме с Адриана Карембьо в директна връзка от Париж.

 

Г-жо Карембьо, от три години Вашата марка козметика SILICIUM + е на българския пазар. Каква е оценката Ви за пазара у нас?

Андриана Карембьо:

Компанията ми съществува от 2005 година и част от нашата бизнес стратегия е да се развиваме на нови пазари. Към днешна дата имаме клонове в 23 държави, сред които е и България. Българският пазар е много важен за нас, включително и поради факта, че реално в сегмента на СПА козметиката ние нямаме голяма конкуренция. Най-важното обаче е, че България има потенциал за развитие като туристическа дестинация – а туристите са неразривно свързани със СПА бизнеса.

Пример за българския потенциал е нашият работещ повече от шест месеца СПА център в хотел "Рич" - Велинград. Освен него подготвяме отваряне на нов СПА център в София, който ще се управлява от представителя ни за България - фирма „АКД България“ ООД.

Какви очаквате да са финансовите резултати на компанията Ви през тази година?

Андриана Карембьо:

Като числа не бих могла да се ангажирам точно, но желанието и целта ни през тази година са марката SILICIUM+ да стане по-популярна в България. Искаме да убедим българските потребители в предимствата ни и да удовлетворим очакванията им.

Иначе като цяло предвид кризата в Европа компанията ни се радва на много добри резултати – през тази година акциите на  SILICIUM+ имат ръст от 75%.

В какъв ценови диапазон са ситуирани продуктите от   SILICIUM+?

Андриана Карембьо:

Считам, че нямаме тясна насоченост – продуктите като цена са подобни на тези на Sisley например. Нашите парфюми са на цена от около 59 евро за жени и 69 евро за мъже. Мисля, че това хем не е скъпо, хем предлагаме добро качество.

Като говорим за козметика и СПА и предвид факта, че Вие сте един от най-известните модели в света, ще ни кажете ли каква е вашата тайна за винаги перфектен външен вид?

Андриана Карембьо:

О, ако имах тайна, щях да съм много щастлива и много богата. Всички ми задават този въпрос и винаги казвам, че просто съм извадила късмет – природата ми е дала красота. За да изглеждам добре, правя това, което правят и много други хора по света – опитвам се да се храня здравословно, да спя достатъчно, да правя физически упражнения. А това ужасно, защото изобщо нямам време. Но когато си прехвърлил 40 години, спортът и добрата хигиена са задължителна част от живота ти (не че и преди 40 трябва да не са) – иначе нещата стават не толкова лицеприятни.

Какъв съвет бихте дали на младите дами относно козметиката?

Андриана Карембьо:

Кожата ни почва да старее когато станем на 17 години. За младите дами е важно да знаят – не крадете кремовете и козметиката на майка си. Младата кожа е различна, понякога има проблем с акне и съответно се нуждае от друг вид вещества – затова отново опираме до избор. Изберете внимателно, консултирайте се със специалист.

Какво трябва да притежава човек, за да се развива в модния бранш и да стане топмодел?

Андриана Карембьо:

Да бъдеш модел е фантастично – като сбъдната мечта е. Особено за момичетата – чувстваме се като принцеси. Пътуваме много и с нас се отнасят чудесно. Работата обаче не е лесна – в този бранш има много модели, затова и не може винаги да попадаш на фантастични договори. Понякога имаш късмет, друг път – не толкова. Трябва да имаш търпение и да не се поддаваш на нервите – понякога е трудно психически и тогава е нужно самочувствие – по-чувствителните хора виреят по-трудно и могат да изпаднат в депресия. Трудно е да продаваш себе си, тялото си, физическата си красота. Трудно е да угодиш на всеки – можеш да подобриш визията си, но няма начин всички да са доволни. Работата на модел трябва да се възприема като шанс, като подарък, но е важно да не залагаш всичко на модата – добре е да имаш втора опция за професионална реализация. В никакъв случай не бива да сте твърде критични към себе си – понякога просто нямате шанс.

*Фирмата-дистрибутор у нас на продуктите SILICIUM+ - „АКД България“ ООД, е партньор на Econ.bg

Оцени статията:
5.00/2
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 29.04   1672 г. – Армията на Луи XIV напада Холандия. 1770 г. – Джеймс Кук акостира край днешния Сидни (Австралия) и нарича залива Ботани 1859 г. – Започва...