Малка стъпка към по-добро пощенско обслужване

19.07.2011 | 13:20
по статията работи: Апостол Апостолов
Пощальонка реши да претупа служебните си ангажименти и вместо да предаде колет лично на получателите, хвърли пощата директно в градината на хората. За това си действие тя беше санкционирана след сигнал на Econ.bg
Малка стъпка към по-добро пощенско обслужване

Компанията "Български пощи" е направила специална проверка в пощенски клон в София след сигнал на Econ.bg за некоректни практики от страна на пощенски служител.

Припомняме ви случая за новата и "по-рационална" система за разнасяне на колетите, която измисли пощальонка в столичния квартал "Враждебна". Преди около месец жената реши да претупа служебните си ангажименти и вместо да предаде колет лично на получателите, за което й се плаща, хвърли пощата директно в двора на хората.

От дружеството са разгледали сигнала и ни изпратиха официално становище, в което се казва, че пратката e "неправомерно доставена в двора на получателя".

Econ.bg

 

Отговор след сигнал на Econ.bg

За допуснатата основателна рекламация, на пощенски раздаавач от ПС 39 е наложена санкция", пише в официалното писмо на дружеството, адресирано до кореспондента на Econ.bg в Лондон Апостол Апостолов, който е изпращач на въпросната пратка. В документа не се споменава конкретно видът на санкцията.

-----------------------------------

Ние от Econ.bg считаме, че обслужването в България не е на нужното ниво. Промяната трябва да започне от нас, обикновените потребители - необходимо е винаги да търсим правата си, дори да става въпрос за подобни на горния, наглед безобидни случаи на проявено неуважение към клиента. Защото докато има институции и компании, които си мислят, че безнаказано могат да ни разиграват и заблуждават, да ни предлагат некачествени услуги и стоки с изтекъл срок на годност, да не изпълняват в срок задълженията си, да ни возят в стари автобуси, преминали фиктивен технически преглед... и още, и още... - дотогава най-големите губещи от неосъзнаването на собствените ни права като потребители и от мълчанието и подминаването на дребните детайли в обслужването ще сме самите ние.

Бихте могли да ни сигнализирате за нередности, с които сте се сблъскали, на електронната ни поща portal@ced.bg . Ще се опитаме да съдействаме за разрешаването им.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 10.05   1525 г. – По силата на договор от Чамаси, Аграфа (днешен южен Пинд) се сдобива с автономен статут. 1553 г. – От Лондон потегля морска експедиция на бъдещата...