Медиите използват все по-рядко думите "евро" и "криза"

24.01.2013 | 13:37
по статията работи: Елица Елефтерова
Това означава, че кризата отшумява, коментира агенция "Блумбърг"
Медиите използват все по-рядко думите "евро" и "криза"

Думите „евро” и „криза” постепенно слизат от заглавията на новинарските емисии, което означава, че кризата в еврозоната отшумява, коментира агенция „Блумбърг”.

Експертите на агенцията са направили проучване на честотата на използването на тези думи в новините си от декември 2009 година, когато дълговата криза надхвърли пределите на Гърция.

Средният брой на използването им от декември 2009 година на денонощие е 314 пъти. Рекордът е поставен на 8 декември 2011 година. Тогава се състоя среща на върха на Европейския съюз, а двете думи присъстваха 758 пъти в новинарските заглавия на агенцията.

Пълния текст на статията четете при колегите от застрахователния сайт Insmarket.bg.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 08.05   1559 г. – В Англия е приет Актът за супремацията, с който кралица Елизабет I става глава на Англиканската църква. 1794 г. – По време на Якобинска диктатура, за...