Нови правила ще държат пътниците информирани, ако се повреди влак

25.09.2009 | 16:56
по статията работи:
Новият регламент предвижда и навременно подаване на информация към пътниците във всички следващи железопътни гари
Нови правила ще държат пътниците информирани, ако се повреди влак

В изпълнение на заповед на министъра на транспорта, информационните технологии и съобщения, Александър Цветков, „Български държавни железници" и Национална компания „Железопътна инфраструктура" разработиха мерки за подобряване на информационното обслужване на пътниците в случаите, когато е нарушен графикът за движение на пътническите влакове.

Новите правила за информация на пътниците, които влизат в сила от днес, ще дадат възможност за подаване на навременни и точни данни към клиентите на железопътния превозвач в случаите на извънредно прекъсване на влаковото движение поради техническа повреда, инцидент по железопътна линия, изчакване на пътници за връзка от други влакове, оказване на медицинска помощ на пътник и пр.

В новите правила за подаване на информация към пътниците са заложени конкретни срокове за предоставянето на данни. Така например, до 15 минути след извънредно спиране на даден влак, превозният персонал във влака ще информира пътниците за причината, поради която влакът престоява.

В срок до 30 минути клиентите на железопътния превозвач ще бъдат информирани за прогнозираната продължителност на престоя и предприетите мерки за осигуряване на по-нататъшното им пътуване. В случаите, когато извънредният престой на влака е свързан с инцидент, при който се води полицейско разследване, пътниците ще бъдат информирани, че продължителността на престоя се определя от действията на компетентните полицейски органи.

Освен подаването на информация към пътниците в конкретен влак, който престоява по извънредни причини, новият регламент предвижда и навременното подаване на информация към пътниците във всички следващи железопътни гари и спирки по целия маршрут.

Разработени са стандартите за съдържанието на съобщенията, които ще бъдат излъчвани по радиоуредбите в гарите и обявявани от служителите на билетните каси и гишетата „Информация". В железопътните спирки, където няма персонал на „Български държавни железници", информацията към пътниците ще бъде подавана от дежурните служители на Национална компания „Железопътна инфраструктура".

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 18.04   1506 г. – Започва строителство на базиликата Свети Петър в съвременния и вид. 1599 г. – Испанският крал Филип III Испански се жени за австрийска ерцхерцогиня...