Таргетирана реклама и в Twitter

31.08.2012 | 14:55
по статията работи: Петя Бързилска
Ще се взима предвид какво чете и туитва всеки потребител, като на базата на това ще се създават групи по интереси
Таргетирана реклама и в Twitter

Социалната мрежа Twitter обяви, че прави промени в своята политика, така че да позволи на рекламодателите да излъчват по-таргетирана реклама, която ще е и на по-изгодна цена.

От блога на компанията става ясно, че рекламодателите ще могат да избират от предварително изготвен списък с интереси тази сфера, към която се отнася тяхното послание. По този начин рекламата им ще бъде насочена само към потребителите, интересуващи се от конкретната сфера.

Ще се взима предвид какво чете и туитва всеки един потребител и базата на тази информация той ще бъде категоризиран в една или повече групи по интереси.

Компаниите с по-широк профил съответно ще насочват посланията си към много по-голяма група от хора, а за фирмите с много нишови продукти ще се подбират по-малък брой потребители, но пък именно тези, които биха се заинтересували от рекламата.

Според ръководството на социалната мрежа "когато хората откриват в Twitter нещата, от които имат интерес, това е добре едновременно и за рекламодателите, и за потребителите".

За да направи новата рекламна възможност още по-привлекателна за компаниите, Twitter стартира и с примамливи цени за нея. Най-ниската искана такса за туит е един цент, макар и тарифите да варират според кръга от интереси.

В края на юни сайтът прескочи границата от половин милиард потребители, но, както много други безплатни проекти, и Twitter изпитва трудности да осребри потребителската си база и да генерира приходи. Създадената през 2006 г. компания се надява да тръгне уверено по пътя на други фирми от бранша, които залагат на таргетираната реклама, за да постигат дългосрочна стабилност на финансовото си положение.

От години Google таргетира излъчваната реклама според търсенията на потребителите, а Facebook насърчава харесванията на страници, за да проучва интересите на своите членове, докато до момента Twitter не беше правил сериозни стъпки в тази посока.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 27.05   1328 г. – Филип VI, първи представител на династията Валоа, става крал на Франция. 1703 г. – Руският цар Петър Велики основава Санкт Петербург. 1717 г....