Стока, чиято всяка отделна част може да се разг­лежда от потребителите като идентична с остана­лите. Така например за потребителя е безразлич­но коя торба картофи ще купи. Въпреки наличие­то на разлики, които биха могли да се открият например от химици или други специалисти, пот­ребителите възприемат разликите между отдел­ните единици стока като нещо, което не оказва влияние върху избора им. В условията на идеална конкуренция е особено важно стоките да са хомо­генни, за да нямат отделните фирми монопол на пазара.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

 ECON.BG

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8007
GBP2.4796 2.4887 2.2862
от 17:24 20 Май 2024 повече »
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
До края на мандата ни в София ще има поне един работещ лифт, обещава Терзиев “Нашият ангажимент, който сме заявявали, е до края на нашия мандат да има поне един работещ лифт. Надяваме се да има доста по-всеобхватно решение,...