Омбудсманът апелира фирмите за събиране на вземания да проявят разбиране към гражданите

03.04.2020 | 03:05
по статията работи: econ.bg
Повод за препоръката са жалби и сигнали на граждани до омбудсмана през последните седмици, в които те алармират, че са загубили работата си и са останали без всякакви доходи
Омбудсманът апелира фирмите за събиране на вземания да проявят разбиране към гражданите
Снимка: БГНЕС

Омбудсманът Диана Ковачева изпрати препоръка до Асоциацията на колекторските агенции, в която апелира фирмите за събиране на вземания да се съобразят с пандемичната обстановка и да проявят разбиране към граждани, които временно не могат да погасяват в срок задълженията си.

Повод за препоръката са жалби и сигнали на граждани до омбудсмана през последните седмици, в които те алармират, че са загубили работата си и са останали без всякакви доходи.

Ковачева призовава колекторските агенции за индивидуален подход към гражданите и предлага на Асоциацията да изработи политика за работа с уязвими граждани, засегнати финансово от извънредното положение.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 22.04   238 г. – Годината на шестимата императори: Римският сенат обявява за незаконен императора Максимин Трак, заради неговите кръвожадни методи при управлението на Рим и...