Пивоварите в Европа отделили 1 млрд. евро за инициативи

17.06.2011 | 11:22
по статията работи:
За 5 години са спонсорирани 8000 проекта
Пивоварите в Европа отделили 1 млрд. евро за инициативи

На 16 и 17 юни т.г. в Малта се провежда годишната среща на Пивоварите на Европа. В първия ден на форума беше представено проучване за приноса на пивоварната общност в Европейския съюз в реализирането на 8000 проекта за спонсорство и обществено-полезни прояви. Общата стойност през последните пет години на подкрепените от европейските производители на бира инициативи възлиза почти на 1 милиард евро, според актуално изследване на "Спонсоршип айдиас" (Sponsorship Ideas) и Европейската асоциация за спонсорства.

„В момент на политика на рестрикция на публичния бюджет заради икономическата криза, обществено-полезните събития имат нужда от подкрепа от частния сектор повече от всякога, включително и от производителите на бира, които винаги са имали съществена социална, културна и икономическа роля в Европа през вековете", убеден е Пиер-Оливър Бержерон - главен секретар на организацията Пивоварите на Европа, която представлява 3300 пивоварни на стария континент.

Редица обществено-полезни дейности, свързани със спорта, изкуствата, културата, благотворителността зависят от партньорството на европейските пивопроизводители. Въпреки, че в медиите доминира информацията за мащабни спортни инициативи, те представляват само 12% от всички проекти. 62% от събитията, реализирани с подкрепата на производителите на бира, се осъществяват на локално и регионално ниво, уточнява първото по рода си проучване на Sponsorship Ideas.

Статистиката показва, че 928,079,225 евро за последните пет години са вложени в разнообразни дейности в сферата на изкуствата, културата, нововъведенията, науката и спорта. Паралелно с това пивоварните компании организират и кампании срещу шофирането след употреба на алкохол, както и проекти за превенция на злоупотребата с алкохол в защита на обществения интерес.

Проучването показва, че в 36% от случаите социалната ангажираност на производителите на бира е насочена в подкрепа на местни инициативи, а в 48% - на регионални. Този принос добре се разбира от съответните общности и 89% от хората високо го оценяват. Едва 11% от обществото мисли, че за дадено събитие може лесно да се замени спонсорството от пивоварните и то да се осъществи с друг спомоществовател, отчитат от Съюза на пивоварите.

Българските пивопроизводители също имат съществен принос за реализирането на редица обществено-значими проекти в различни сфери. Благодарение на активната им гражданска позиция и отговорност само за последните две години в страната са реализирани над 100 инициативи с тяхна подкрепа.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 17.05   1395 г. – Обединени унгаро-влашки войски нанасят поражение на османската армия при Ровине, Влашко. 1498 г. – Корабите на Васко да Гама достигат до Индия. 1555...