През 2011 г. Китай ще e водещият потребител на луксозни стоки в света

18.04.2011 | 09:37
по статията работи:
Миналата година Китай вече изпревари САЩ по този показател и стана вторият по големина пазар на луксозни стоки в света след Япония
През 2011 г. Китай ще e водещият потребител на луксозни стоки в света

През 2011 г. Китай ще заеме първото място по потребление на предмети на разкоша в света, съобщи в "Сяндай куайбао", позовавайки се на прогнози на експерти, предаде ИТАР-ТАСС, цитирана от БТА.

Вестникът напомня, че миналата година Китай вече изпревари САЩ по този показател и стана вторият по големина пазар на луксозни стоки в света след Япония.

Според доклад за развитието на търговията в страната, подготвен от китайската Академия за обществени науки, през миналата година в Китай са продадени луксозни предмети на обща стойност 9.4 милиарда долара, което надвишава аналогичния показател в САЩ.

Бързото нарастване на покупателна способност на китайското население и същевременното й свиване в САЩ и Япония, водят до заключението, че през настоящата година Китай ще е най-големият потребител на предмети на лукса в световен мащаб.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 17.04   1355 г. – Във Венеция за заговор против местната аристокрация е екзекутиран Марино Фалиеро. 1397 г. – За първи път Джефри Чосър разказва своите Кентърбърийски...