10-те държави, които харчат най-много за онлайн реклама

26.09.2013 | 10:15
по статията работи: Георги Георгиев
Рекламодателите в Норвегия са с едни от най-натоварените бюджети що се отнася до рекламирането в интернет
10-те държави, които харчат най-много за онлайн реклама

Норвегия е страната, чиито електронни рекламодатели харчат най-много пари за интернет реклама. В скандинавската страна се харчат средно по 209 долара за всеки интернет потребител, сочат данните на изследователската компания eMarketer, обобщени от "Машъбъл".

Веднага след Норвегия се нареждат САЩ, които харчат по 201 долара за потребител.

На трето място е Австралия със 191 долара, като в челната петица влизат още Швеция (174 долара) и Канада (163 долара).

Кои са останалите държави в списъка на топ десетте можете да видите в графиката на портала за онлайн статистика Statista.

145602

Графика: Statista

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 10.05   1525 г. – По силата на договор от Чамаси, Аграфа (днешен южен Пинд) се сдобива с автономен статут. 1553 г. – От Лондон потегля морска експедиция на бъдещата...